lillasidan

Alla inlägg under april 2014

Av L.C.Ka - 7 april 2014 14:28

Ja nu var det länge sedan jag skrev igen men det är som det är. Senaste gången var 2:a febr och det har hänt massor av händelser både mycket sorgliga o en del bra saker också. I mars var vi ordentligt sjuka min hälft o jag. Vi åkte på en influensa som har suttit i ordentligt och fortfarande har vi sviter av den. Kan inte påminna mig att jag varit så sjuk i influensa sedan asiaten som härjade slutet av 50-talet. Då var man barn men kommer fortfarande ihåg hur det var.

Så tråkigt väder vi fått. Det var ju så soligt o skönt men nu känns det som några steg tillbaka igen. Bilen är paj och en person husse känner sa han skulle fixa den. Husse fick order om vilka reservdelar som skulle inhandlas och det gjorde han. Nu vill han visst inte laga den så nu står vi här med reservdelar och ingen reparatör. Koppling o växellåda krånglar. Fan också det kommer att bli en plusksmäll + inhandling av onödiga reservdelar. Tror inte autoservice tar emot reservdelarna om det nu blir så att dom lagar bilen.

Bakade tekakor idag. Var ett tag sedan jag gjorde det. Det har mest blivit bullar som har en strykande åtgång när småkidsen kommer på besök.

 

Några foton från dom fina dagarna vi hade. Så skönt med  promenaderna i naturen men idag blir det nog en kort prommis.

     


          


    


Vi har skickat efter "Dom sju dödssynderna" och har börjat kolla på filmerna. Några av filmerna har vi sett men det går bra att se dom igen.


                                                  



  Ha' det så bra trots det dåliga vädret/LKa

Ovido - Quiz & Flashcards